Run from the Scene
시즌 5, 에피소드 1: On November 23, 2012, Pennsylvania DJ Ervin Holton is found shot dead on his friend's porch. With no witnesses, investigators spot cameras outside a nearby store Pointing directly at the crime scene, could this camera have captured Ervin's killer?