The Six Million Dollar Man Run, Steve, Run
S2, E13: A crime syndicate and an infamous robot builder plot to create a team of bionic robots to steal gold from Fort Knox, and they kidnap Steve to find out how his bionic replacements work. Noah Beery Jr. guest stars.