Runaway
S1, E2: Even though Kenji got a new partner he hardly talks to Hans. This pissed Hans off to the point that Hens stops talking to Kenji too. During this "cold war", Kenji's ex-partner Paul who is involved in a voomer case on the way to a new hospital. The Voomer driver goes wild and turns into a Nano Stampede. Even though Kenji and Hans don't speak a word, they rescue Paul through perfect teamwork. Hans is treated by a beautiful nurse, Agemi, he met earlier at the hospital.