Runnin' With The Devil
S4, E16: Jailed drug dealer Lemond Bishop requests that Alicia work with lawyer Charles Lester, but as witnesses against Bishop begin recanting their testimony, she begins to suspect that Lester's meek appearance isn't all it seems. Also, Kalinda is forced to train a new investigator and Cary makes a risky move. Audra McDonald guest stars as Alicia's law school classmate and Wallace Shawn guest stars as Lemond Bishop's other lawyer.