Running to Stand Still
S1, E6: Lynette locks horns with an officious mom (guest star Sharon Lawrence) at the twins' school who is trying to produce a "politically correct" play about Little Red Riding Hood. Meanwhile, Susan continues to investigate the mystery of Zach's sudden disappearance, Mama Solis (guest star Lupe Ontiveros) comes closer to discovering Gabrielle's dirty little secret, and Bree comes undone when Rex suggests they hire a sex surrogate.