Running Up Mat Hill
시즌 1, 에피소드 5: Dr. Angie treats Eva, a New Yorker who's gotten her long, flowing hair into a tangled and matted mess. Dr. Isha sees Glenn about a massive, confounding head growth. Dr. Meena meets Nellie, a Floridian with an unfortunate case of facial hair.