Running With Scissors
시즌 3, 에피소드 11: Carrie's affair with Big puts a strain on her relationship with Aidan--prompting her to seek out advice from the one person she knows will lay down the law: Miranda. Charlotte's wedding plans go awry. Miranda realizes that she is attracted to a man in a sandwich costume. Samantha considers taking an AIDS test.