Running With the Devil
S1, E3: Showtime Eric Young journeys into the heart of Texas to take on the aptly named Devil's River to go fishing... from a kayak. He braves whitewater rapids, flash floods, snakes, scorpions, and extreme heat, all to find the biggest bass in the state.