Rush
S3, E21: Barry spins after he over hears that Bev’s favorite is Adam and Murray’s favorite is Erica; Bev goes full tilt to try and make Barry feel special. Ultimately, Barry decides he doesn’t want the Full-Bev attention – and Adam is begrudgingly missing his mom’s intrusive attention. Erica is repulsed when she finds herself attracted to Johnny Atkins; their secret romance is soon exposed – which sends out shockwaves (mostly to heart-broken Geoff Schwartz).