Russell & Destiney
S1, E6: Russell ghosted Destiney 2 years ago when she told him she was pregnant with his child, but he's since realized his wrongdoings and wants to make amends. But now, Destiney is ghosting him! Will Russell, the original ghost, be able to track her down?