Rustlers
S1, E3: Theodore Roosevelt's early efforts to become a cattleman are jeopardized when a neighboring rancher accuses his men of rustling cattle; to save Elkhorn's reputation, Roosevelt and his men must capture the real thief and return the stolen livestock.