Rusty Marks the Spot / Rusty's Bits On the Fritz
S1, E4: When Rusty finds an old pirate's map, he and the gang dig up a lot more than treasure.When the Bits wander into Rusty's parts replicator, the gang winds up with more bits than they bargained for.