Rusty's Giraffe Journey/Rusty's Construction Chaos
S3, E24: It's a race across the Gizmo Grasslands to locate the migrating giraffes before sunset so Rusty's mom can snap the perfect photo. Botasaur tracks Bytes' scent to a construction site where they have to rescue him from a perilous predicament.