Ryan's Kick-Flipping Playdate/Ryan's Experimental Playdate
Сезон 1, серия 2: Kick-flip into the day as Ryan shreds through extreme challenges to hang with his mystery playdate. Observe Ryan as he tests his skills in a series of challenges to discover his mind-blowing playdate.