's Out
S2, E6: After losing a bet, Richie and Eddie are forced to spend a week camping in Wimbledon Common, and the only supplies they have are a tin opener and a packet of chocolate Hob-Nobs. However, their food problems may soon be solved, as Eddie plans on eating a Womble.