S-U-R-- SURPRISE!
시즌 1, 에피소드 17: Dylan asks Maya not to have their annual birthday party for her, but Maya holds an amazing surprise party anyway and soon learns the real reason why Dylan didn’t want to have a party. Elsewhere, Ray is put in charge to watch JJ but panics when his brother has a day of independence at the mall to buy Dylan a birthday present while Jimmy and Kenneth struggle to find something they have in common.