S1, E6: Framed for murder, the only person DCI John Luther can turn to for help is Alice. DCI Reed remains at the heart of the police team, quietly shoring up the evidence against Luther from within. Even Rose Teller, Luther's former stalwart supporter, now leans on Reed for emotional support. To have any chance of escaping Reed's web of lies Luther must steal the evidence and discredit him. But can Alice really be trusted?