S3, E3: Jeremy Clarkson looks at the bling-bling Continental GT and the changing face of Bentley. James May takes a spin in the new Subaru Legacy, while Richard Hammond gives Top Gear's safety experts something to do when he investigates the best way to escape from a submerged car. This week's Star in a Reasonably Priced Car is Welsh actor/comedian Rob Brydon (Marion & Geoff, Gaving & Stacey).