Sabbath
Сезон 2, серия 14: Max races against the clock to rearrange the budget when faced with employees going unpaid, while Kapoor is presented with a device that's the future of medicine. Meanwhile, Iggy goes against the norms to prove a diagnosis and Bloom gets an unexpected visitor.