S1, E5: She's finally made her way into a new layer, but what the protagonist sees is a blazing subterranean inferno stretching out before her eyes! The spider webs that have been her bread and butter catch fire, and she can't survive a conflict with monsters that can swim in magma just yet. She decides to come back later, after achieving her next evolution.