Sacred Secrets of Sound
S1, E1: Was all of existence born from sound? Connecting religions, magic, and quantum physics with ancient knowledge of Egypt, Tibet, native tribes, and origin stories of religions, experts across fields use sacred geometry and modern science to analyze sound.