Sad, Single, and Stranded / A Waste of a Perfect Summer Day
Сезон 1, серия 2: Will & Min show Jack around to help him find a good story. Lily spills boba in Jack's suitcase and tries to hide the evidence. Jack tries to find "the big picture" as Lily shows him how to spend a perfect summer day in Canyon Valley.