Safe & Sound
S4, E5: The search for the next card key holder brings Michael and Lincoln to the Treasury Department. Sucre and Bellick track T-Bag, who arouses suspicions and forms an uneasy alliance at his new job. Wyatt uses his personal touch with Gretchen.