Safe and Sound
S1, E2: The Wildlife SOS team races out on emergency calls to save twin leopard cubs that fell down a well and rescue a bird of prey tangled in wire. Additionally, concerns grow about how to rescue a huge python discovered in a grain store. Finally, after months of painstaking rehab for a leopard involved in a road accident, it’s finally re-released into the wild.