Safe House
S11, E16: A dangerous creature is accidentally released into an old house, attacking a mother and her child, leaving them both in a coma. Sam and Dean learn that Bobby (recurring guest star JIM BEAVER) and Rufus (recurring guest star STEVEN WILLIAMS) once tracked the same entity so the Winchesters look to the past to come up with a plan to catch the monster before any one dies.