Safety Last
S7, E3: When Cheryl takes a greater interest in safety and health concerns, Jim feels stifled by her new rules and regulations; Cheryl prepares for every possible danger, but realizes she can't prepare for everything; Jim realizes there are precautions he is not willing to take for himself but would gladly undertake for Cheryl and the kids.