Safir
S1, E2: Sahara Desert, March 1986. Safir, a soldier in the Moroccan army, is captured by the Polisario Front. Imprisoned in the desert, he meets Yusef, the spiritual leader of the prisoners. Yusef designates him as his successor, training him to become the new Imam and to face something unknown to Safir until then: the malevolent power of the jinns.