Sakura and the Strange Magical Book
시즌 1, 에피소드 1: Say hello t the lovely Sakura Kinomoto? She's in my 4th grade class and she's amazing. She lives with her father, who's a college professor, and her brother Toya, who's in high school. Her mother Nadeshiko, died when Sakura was only three years old.