Sakura's Resolve
S10, E16: Having tracked down Sasuke’s whereabouts with Kiba’s nose, Sakura attempts to put her allies to sleep and carry out the task of killing Sasuke herself. As Sakura heads toward Sasuke, she begins to recollect her fond memories of Team 7.