Sal's Pizza
S1, E9: When Sal's Pizza burns down and the fire marshal (guest star Patton Oswalt) quickly assumes that the owner is the prime suspect in the investigation, Jake does everything in his power to prove him wrong, even if it means stepping out of his jurisdiction. Meanwhile back at the precinct, chaos ensues when a computer virus publishes everyone's browser history.