Salto Mortale
S1, E2: The Stunt Heroes from Action Concept face a new mission: performing a front-flip through the air with a stuntman on board of an estate wagon. It's a new task for coordinator and adrenaline junkie Christoph "Domi"ќ Domanski. Stuntmen Daniel and Lars display a brilliant fighting choreography in some spectacular driving scenes. Adrenaline-pumped stunts with lots of crashing are guaranteed!