Salvage and Reclamation
S1, E7: Chance reunites with a fiery former flame when he is called to South America to rescue an archeologist whose discovery of a lost treasure makes him the target of a deadly bounty hunter - and a South American army. Guest stars include KRIS MARSHALL (My Family, Murder City) as Doug, KIM COATES (Sons of Anarchy, Prison Break, CSI: Miami) as Bertram and LEONOR VARELA (Cleopatra, Where God Left His Shoes, Innocent Voices) as Maria.