Salvation
S2, E6: Jack makes a great sacrifice when Sydneys trust in her father begins to fade. Meanwhile, Sydney and Vaughn may have been exposed to a deadly virus while in Taipei; Sloane - still haunted by Emilys death - begins to unravel; and Vaughn enlists Will to help research a case.