Same As the Old Boss
S2, E2: Joe attempts to stick to a schedule that will allow him time to practice his golf game, but it's a fruitless endeavor. Owen tries to assert some authority over the car dealership's service department, but being the manager is starting to have a negative impact on his life, especially his marriage. Terry becomes the butt of his coworker's pranks when they discover a video of one of his old commercials online.