S1, E4: When the fully tattooed yakuza criminal Samejima finds a girl he likes, he kidnaps them, drugs them up, and then roughs them up. Fumino was happy. She had a job and a fiance. But one night, Samejima sets his sights on her, and has his men kidnap her. Fumino manages to escape, and runs to her fiance Satoru's house, but Samejima is in hot pursuit. Inuyashiki comes to save them, but gets shot.