Sammy Davis Jr. Kidnap Caper
S2, E14: The Angels are hired to guard Sammy Davis Jr. after a kidnapping attempt. Sammy's look-alike, Herbert Brubaker III, is mistakenly abducted and can't convince his captors that he's not the real Sammy.