Sammy's Valentine
S2, E3: It's Valentine's Day and all of the Rainforest animals are trading valentines. But poor Sammy the Sloth is soooo slow. Diego and Sammy race against the setting sun, as they swim 'fast' and 'slow' to get past the caimans.