Samosas and Pork Vindaloo
S1, E2: Chef Maneet Chauhan shares two game-changing dishes perfect for a full Indian food feast. First, Maneet makes a crowd-pleasing appetizer of crispy fried Samosas with a creamy potato pea filling, followed by a spicy, decadent serving of Pork Vindaloo.