Sam's Mom
S1, E11: Sam and Jay travel to where Sam’s mother, Sheryl (Rachael Harris), died to see if she’s now a ghost. Also, Sasappis divulges a secret to his fellow ghosts that he overheard Sam and Jay discussing.