Samurai
S1, E3: Dutch assigns Angelo to kill an Internal Affairs Agent who threatens to take down their whole operation. Still rattled by the shooting, Maria seeks Dave’s help in procuring a gun. Agent Grant (guest star Gina Torres) runs into Angelo, who suspects she may see him as more than just the father of a victim. Angelo and Nicky have a fiery reunion.