Sandy
S1, E6: Amy is thrilled when Sandy (Robin Wright), whom she'd met in Hawaii during group therapy, comes to visit her for a couple of days. The kindred relationship between the two starts eroding when Helen refuses to put up Sandy for another night, forcing Amy to drop her friend off with Levi. When Sandy fails to show up to teach a lunchtime yoga session at Abaddonn, Amy's baser instincts get the better of her.