Buddy vs. Christmas Santa's Workshop
S1, E4: Buddy Valastro competes against animatronic expert Lou Nasti in creating works that tell a story. Judges Jason Chatfield and Courtney Quinn pick the winner between Buddy's holiday cake-making factory and Lou's version of Santa's workshop.