Sara
S3, E2: Lance calls the Arrow when another archer appears in town and starts skewering businessmen. Diggle uses A.R.G.U.S. to find the archer’s identity; he is a man named Simon Lacroix (guest star Matt Ward), who goes by the codename Komodo. However, the team hits a rough patch with the mission and gets help from a surprising source – Laurel. Meanwhile, Oliver begins to worry that he hasn’t heard from Thea, which forces Roy to tell him the truth about why she left Starling City. Ray Palmer pursues Felicity. In the flashback, Maseo Yamashiro (recurring guest star Karl Yune) tells Oliver that Amanda Waller has ordered his first kill. As Oliver looks down the scope of the rifle, he sees the target is his best friend, Tommy (former series star Colin Donnell). Despite her promise to her sister, Laurel debates sharing a secret about Sara (recurring guest star Caity Lotz) with Lance.