Sardinia
S5, E20: Tony visits Sardinia, his wife's homeland, and learns what it means to be Sardinian. From the craggy mountainous landscape to the exotic cuisine and ages old traditions, Tony learns that Sardinia really is its own country with a strong island mentality.