Sardinia
시즌 1, 에피소드 3: On a vintage car, Carlo Cracco and Diego Abatantuono will discover the flavors of unknown Sardinia. Amidst amorous and gastronomic shocks, pastoral and centenarian traditions, they'll face the journey with a great appetite, even making Carlo return as a "student" in the kitchen. At the Dinner Club dinner, however, Diego will have to show off his culinary skills, which not everyone will recognize.