Satellites
S6, E18: Five people with a curious connection are abducted at the same time from a coffee shop, and the team is called to investigate the unusual disappearance. Meanwhile, Sam prepares for the birth of her baby, and FBI psychiatrist Clare Bryson (recurring guest star Linda Hunt) returns.