SAUL
Сезон 1, серия 6: Five years after the alleged culprits of Stanley's murder were released, former prosecutor Villareal, who was removed from his position due to irregularities in his investigation, secretly contacts one of the most recognized journalists in the country. It's time to bring to light their confusing version of events.