Savanna
S1, E1: Big families and strong relationships are the basis of success for savanna elephants. As we uncover their secrets, we start to understand their remarkable language. It’s not just noise; they communicate like us. Good leadership and close friendships help them through the hard times as they scale cliffs, find their place in the hierarchy and mourn their dead.