Savannah
S1, E3: The Tennessee Wraith Chasers are in Georgia's oldest city to investigate hauntings that surround Savannah's "Hanging Square." From war to murder to plague, Wright Square has been the epicenter of Savannah's paranormal activity for over 300 years!