Save a Horse, Ride a Cowboy
S2, E9: As Kyle (Brian Hallisay) does everything he can to win back Riley (Jennifer Love Hewitt), Selena (Alicia Lagano) is forced to reveal a secret that threatens to drag down the Rub.